reklama

Rádio hlási: "Od zajtra platí zákaz grilovania"

... až po chvíľke mi dôjde to čo som v prvom momente prepočul ... vo Viedni ... zákaz platí vo Viedni :-) ... hneď si vydýchnem a spokojne spomínam na posledný víkend ...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

"Pár priateľov, ktorých už dávno mám
pár priateľov, s ktorými nie som sám
vždy voňajú človečinou
takých ľudí mám rád"
(Elán - Človečina)

Účinkujú: marinované kuracie PRSIA

Obrázok blogu

Zľava: feši Vlado, vševedko VoYo a pekna ZuSkA :-) Ja som tiež tam, len z opačnej strany fotografie :-)

Obrázok blogu

Vlado: "Daj už to pivo, kto to má na tom slnku vydržať!"

Obrázok blogu

Materiálová jama č. II.: "Poď už! Rozbehni sa a skááááč!"

Obrázok blogu

VoYova mama: "Pozri, ja sa takto vystriem, sústredím a potom dokážem kráčať po hladine!"

VoYova teta: "udivený pohľad" :-)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

VoYova mama: "No počkaj, veď ja to naozaj dokážem, zle som sa sústredila, zajtra to určite výjde :-)"

Obrázok blogu

Vlado: "Splnil sa mi sen - slnko, voda, prsia ... pivo :-) ... pohoda"

Obrázok blogu

VoYo: "Stačí sa iba nadýchnuť a určite sa viac než po oči neponoríš!"

Obrázok blogu

VoYo: "Aha, som po nos!"

Obrázok blogu

VoYo: "Očká :-)"

Obrázok blogu

VoYo: "Bluebulbulbluebul" :-)

Obrázok blogu

VoYo: "Ok, ok, nie vždy výjde ... ale teraz Ti ukážem ... "

Obrázok blogu
Obrázok blogu

VoYo: "zmiznutie"

Obrázok blogu

VoYo: "... a tiež ako sa objavím a viem prskať vodu z úst!"

Obrázok blogu

Ja: "Myslím VoYo, že by si mal už ísť na breh :-), ja si zatiaľ pozriem kvapky!"

Obrázok blogu
Obrázok blogu

"odfotím veslo"

Obrázok blogu

"alebo, hoci len pokojnú hladinu odpočívajúceho jazierka"

Obrázok blogu

"a nebolo by keby nebol západ slnka"

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu

"ale len dovtedy, kým nezistím, že mi fučí z lode a pri pohľade na breh zistím, že ma všetci majú f paži"

Obrázok blogu

"vezmem veslo čo sa pokojne hojdá na modrej hladine a utekám na breh - asi som Vám nepovedal, že neviem plávať :-) a už vôbec nie s foťákom v ruke :-)"

Obrázok blogu

"všetko sa ale zadarilo, šup ho z vody - zbaviť sa príživníkov"

Obrázok blogu

"Potom príde to najhoršie - lúčenie a potom zase to najlepšie - cesta domov :-)"

Obrázok blogu

"Už sa mi aj očká zatvárali, však vonku už bola takmer tma :-)"

Obrázok blogu

"Lenže nie je tma ako tma a nie je cesta domov ako cesta domov, hlavne keď sa ide popri Dunaji a v diaľke Vám za obzor zapadá žeravý kotúč. Ďalej už nebudem rušiť veď už je pomaly noc a rybky spia :-)"

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Ján Ontkoc

Ján Ontkoc

Bloger 
  • Počet článkov:  85
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  On my mindVzťahySnaha o poeziuPostrehyTúlavé topánkyNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu