reklama

Fotografia - spôsob ako cestovať časom

Staroba, dospelosť, mladosť. Tri synonymá jedného života. Mladý som už bol, dospelý asi nikdy nebudem a staroba - pred ňou mám rešpekt ...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (31)

Toto je dvor - dedov dvor. Nie vždy vyzeral takto. Nudný, obyčajný dvor - no nie vždy taký bol.

Obrázok blogu

Po mladej tráve behali v ohradke kurčiatka, samozrejme kocúr bol vždy nablízku.

Obrázok blogu

Kravu tu vždy zapriahali do voza, babka tu presúšala periny, s bratrancom sme tu stavali v zime snehuliakov, snežné zámky, liezli na slivku, naháňali potkanov po povale, jedli prvykrát chlieb s domácim maslom a cukrom ...

... proste - tu som sa narodil ... babky vtedy napiekli koláčov ...

Obrázok blogu


... a dedko bol taký rád, že dal zarezať všetky sliepky čo mal, len jednu jedinú nechal, neviem prečo ... ale tá nejako nedokázala zniesť stratu všetkých svojich blížnych a tak deň na to sama zdochla ...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

... aj koňa som dostal a dedko mi ukazoval ako sa na ňom jazdí :-) ...

Obrázok blogu


... bolo veľa vecí čo som tu robil prvýkrát ... :-) ... napr. prvýkrát som sa fotil :-)

Obrázok blogu

... ale ja za to nemôžem, šteľovali ma až som to jednoducho nevydržal ...

... tu som dostal aj svojho prvého medveďa ...

Obrázok blogu

... hmm ... netešil som sa z neho dlho, lebo raz ho mama čistila a dala sušiť vonku na schody a teraz pozdravujem Mariana T., Martina N. a Marcela V., ktorí mi ho šlohli a na smetisku zapálili ... ak to budete čítať ... viem o Vás ... tešte sa !!!

Odvtedy však ubehlo mnoho rokov ... dnes už po tom dvore nebehám. Vraciam sa však sem vždy rád, lebo viem, že tu nájdem niekoho, koho mám rád.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu

... neprišiel som však sám ...

Obrázok blogu

... ten malý ma volá "kuťi" (krstný) ... :-) ...

... teraz behá po dvore, po ktorom som ja tiež behal ako taký prcek ...

Obrázok blogu


... objavuje veci, ktoré sú mne už samozrejmé a často si ich ani nevšimnem ...

Obrázok blogu

... niekedy však zvedavosť :-) smrdí :-) napr. ako kurečky ...

Obrázok blogu


... zvedavý je a neodbytný - zaostrí zrak a sluch na každý pohyb ...

Obrázok blogu

... a keď už si nevie dať rady, je tu dedko, ktorý vždy niečo vymyslí ...

... černice vždy zabrali, aj u mňa :-) ...

Obrázok blogu
Obrázok blogu

... a stačí, že sa na oblohe objaví lietadlo, nerozoznáte ktorý je ktorý - aký pradedko, taký pravnúčik :-) ...

Obrázok blogu

Prajem všetkým prckom minimálne také krásne detstvo aké som mal ja ...

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu

... a všetkým starším takú starobu, aby sa mohli usmievať tak ako môj dedko :-)

Obrázok blogu


Ján Ontkoc

Ján Ontkoc

Bloger 
  • Počet článkov:  85
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  On my mindVzťahySnaha o poeziuPostrehyTúlavé topánkyNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu