reklama

Červená nie je zelená

Už v škôlke ma učili prechádzať cez cestu na prechode na zelenú. Ako som však vyrástol ... asi sa časy tiež pomenili a dnes už asi neplatí ...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (24)

Po práci sa rád prejdem po starom meste - popozerám čo nové sa tu deje a tak ... vo štvrtok som však musel aj nakúpiť, tak som zašiel do mesta na Kamenné námestie. Musel som prejsť cez cestu. Už keď som tu v BA študoval, chodieval som tadiaľto často - vtedy som sa čudoval, ako je možné, že zasvieti zelená a nestačím dôjsť ani do polovice cesty a už svieti červená. Sotva 10 krokov a to vonkoncom nemám najkratšie nohy.Nechcem vôbec nikoho obviňovať, len dúfam, že toto vzhliadne niekto so zdravým rozumom a spraví sa konečne náprava.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Na tom videu sú aj takí, čo nerešpektovali vôbec, že je tam červená a kľučkovali pomedzi autá a električky, tým by som rád odkázal - že aj farboslepý vie, že môže prejsť až vtedy keď panáčik rozkročí nožičky ...

Ján Ontkoc

Ján Ontkoc

Bloger 
  • Počet článkov:  85
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  On my mindVzťahySnaha o poeziuPostrehyTúlavé topánkyNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu