reklama

No comment

V tomto článku by boli použité neslušné slová, preto radšej nebudem písať svoje komentáre. Uvediem čisto len prepis rozhovoru . . .

Písmo: A- | A+
Diskusia  (18)

VL: Pozri toho tam ...

JA: Koho?

VL: Tam vo vode ...

JA: Idem ho odfotiť, nech si myslí čo chce, toto by nemal robiť.

VL: Nech Ti neublíži.

JA: Nech by skúsil

JA: ... vytiahol som foťák a bežal za ním ...

JA: Dobrý deň!

TEN: Dobrý deň!

Obrázok blogu


JA: Neruším? Smiem si Vás odfotiť?

TEN: V pohode, kľudne ...

Obrázok blogu

JA: Viete o tom, že si periete veci saponátom v rybníku? A že je to zakázané a trestné?

TEN: Viem! Ale, čo mám robiť, keď som sa spotil?

JA: ... v tom okamihu vo mne vyvrela žlč ...

Obrázok blogu

JA: Viete, že sa to nesmie a predsa to robíte ... nechápem.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

TEN: Keď som sa spotil ...

JA: Tieto fotky zverejním. Zaslúžite si to. Prajem pekný zvyšok dňa. Dovi.

TEN: Povedal niečo čo som nechcel rozumieť a ani by sa tu nedalo napísať.

Obrázok blogu

Záver si napíšte sami ...

Obrázok blogu


Ján Ontkoc

Ján Ontkoc

Bloger 
  • Počet článkov:  85
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  On my mindVzťahySnaha o poeziuPostrehyTúlavé topánkyNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu