reklama

Slávny autobus

Ahojte, som autobus. V jednu sobotu prišiel za mnou jeden chalanisko a spýtal sa ma či nechcem byť slávny. Hmm!, pomyslel som si - Prečo nie? Veď len tu tak stojím a nič nerobím.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (16)

"Dobre!", súhlasil som. A tak som tu - v celej svojej kráse. Aj keď tie najkrajšie časy mám zrejme už za sebou. No ani dnes ešte nie som na zahodenie :-)

Obrázok blogu

Som veľký a mám obrovské okná.

Obrázok blogu

Moje okná sú ako oči do duše a ja mám veľa okien - očí, pre každého.

Obrázok blogu

Stačí, ak sa na chvíľočku usadíte a ja Vám ukážem to čo ste ešte nevideli.

Obrázok blogu

Vzadu mám dvere a na nich jedno špeciálne okno. Môžte ním vystúpiť, resp. musíte, lebo tam mám pokazený zámok. :-)

Obrázok blogu

Ale, aj tak najkrajšie je vo vnútri. Je to tam také ... zaujímavé.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

Mám veľkú prístrojovú dosku a na nej množstvo gombíkov, svetielok a ručičiek. Stačí pridať plyn a ručičky sa kmitocú hore-dole.

Obrázok blogu

Volant je krásny, je obrovský, však je to aj veľký autobus a veľký autobus musí mať predsa veľký volant.

Obrázok blogu

Nad volantom, mám nástenku. Tam si lepím všetko možné, kde som bol, čo som tankoval ...

Obrázok blogu

... dokonca aj neslušné obrázky :-)

Obrázok blogu

Voľakedy som pretekal, na takej veľkej autobusárskej dráhe. Dodnes mám odložené svoje číslo.

Obrázok blogu

Ej veru, sú to spomienky. Slávne a veselé spomienky. Motory revali a celý autobus sa triasol. Bolo ťažké udržať toľko koní pod podlahou v pokoji.

Obrázok blogu

Keď to prišlo, pevne mi museli zvierať volant a pevne držať rýchlostnú páku.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu

Tri, dva, jeden .... ŠTART !!!

Nie vždy to dopadlo najlepšie, hlavne keď si za volant sadol niekto neskúsený. Hehe, vedel som ich veru poriadne naľakať :-)

Obrázok blogu

Dnes som už na dôchodku - odpočívam.

Obrázok blogu

Možno si myslíte, že by ma mali dať do starého železa - dajú! Ja to viem. No nemám obavy, čo to som už preskákal a viem, že prídu mladší a mocnejší, ale na mňa budú spomínať mnohí.

Ján Ontkoc

Ján Ontkoc

Bloger 
  • Počet článkov:  85
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  On my mindVzťahySnaha o poeziuPostrehyTúlavé topánkyNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu