reklama

... rallye 21

Klasika - ráno vstanete, vychystáte sa a tí ktorí musia bežia na nejaký spoj aby šťastne došli do práce, kde sa tešia, že podajú minimálne 200% výkon :-) . Dôležité je aby ste tam došli ...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Dnes ráno som nastúpil na autobusovej stanici Mlynské Nivy na autobus č. 21 (linka 1513, odchod mala o 07:45) - teda chcel som nastúpiť - mal som už nohu vo vzduchu cestou na prvý stupienok, keď sa predo mnou dvere zabuchli. Inštinktívne som sa pozrel na vodičovo spätné zrkadlo. "Nanešťastie" si ma všimol a dvere mi otvoril. No nestihol som vojsť ani celým objemom do autobusu a dvere sa znovu zavreli. Odniesol si to môj vak, ktorý ostal sčasti vonku. Vtiahol som si ho dnu, ale v tom momente som už letel na druhú stranu autobusu - lebo pravotočivá zákruta :-). Následne zatáčal na Karadžičovú ulicu - múdry chodec na prechode radšej stiahol nohu späť ... Následne nasledovali "esíčka" v 80 km rýchlosti s autobusom plným ľudí a pred križovatkou si to vodič dupol na brzdu tak, že do mňa vrazila jedna cestujúca, ktorá sa jednoducho neudržala tyče. Keď dorazil na zastávku na Račianskom mýte, privrel do dverí ďalšieho cestujúceho, ten si však nohu vytiahol a s nadávaním postupoval naozaj pomaly do zadnej časti autobusu, kde si chcel sadnúť. Červená na Račianskom mýte určite nič vodičovi nenaznačila. Vraví sa, že na oranžovú ešte môžem ... a ten čo Vám križuje cestu si zase vraví ... už môžem :-). Pálili sme si to tak statočne, že sme stihli zelenú na križovatke Šancová - Karpatská (Ymca), čo pri MPR v meste jednoducho nemáte šancu stihnúť a na zastávku SAV, kam som mal namierené sme to stihli za 5min . 48 sekúnd, čo je o 2 minúty a 12 sekúnd skôr než je v cestovnom poriadku. Bol som rád, že som vystúpil celý, aj keď trochu obitý. Vždy som sa čudoval ako môžu na cestovný lístok vytlačiť takú blbosť ako "Expresný autobus" - no a dnes ráno som to konečne pochopil. Ďakujem.

Ján Ontkoc

Ján Ontkoc

Bloger 
  • Počet článkov:  85
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  On my mindVzťahySnaha o poeziuPostrehyTúlavé topánkyNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu