reklama

... il diva

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Nechaj ma spadnúť

no ja vstanem

nechaj ma na ceste

no ja viem že nájdem smer

nechaj ma v daždi stáť

každú kvapku budem milovať

nechaj ma zbičovať

na kata sa budem usmievať

nechaj mi spomienky vymazať

no ja Ťa budem stále spoznávať

nechaj ma uprostred tmavého lesa

a ja nájdem cestu von

lebo ja

viem dotknúť sa hviezd

viem všetko zlé niesť

viem na žeravom uhlíku stáť

keď viem

že ruku Tvoju smiem

podchvíľou v svojej mať

poď

budeme sa smiať

na dospelých sa chvíľu hrať

spolu len Ty a Ja

len my Dvaja

vyhnaní von z raja

čo vo vnútri city taja

Ján Ontkoc

Ján Ontkoc

Bloger 
  • Počet článkov:  85
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  On my mindVzťahySnaha o poeziuPostrehyTúlavé topánkyNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu