reklama

... keď odpovede chýbajú

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

prečo láska tak bolí

prečo keď sa nepodarí

srdce zakaždým mi zhorí

prečo láska stále znova a znova

vkladáš mi do úst tie isté slová

prečo sa vždy k Tebe vrátim

keď sa v dave medzi ľuďmi deň čo deň stratím

povedz mi prečo láska

prečo aj svetská moc

stráca hlavu

stráca svoju moc

povedz mi láska

prečo si tak krásna

prečo nútiš ma

kľačať pred Tebou v kaluži vlastnej krvi

prečo srdce moje a rozmarné hry Tvoje

prečo si ma láska

na rohu ulice nechala stáť

prečo si láska

prečo si prišla ku mne

Ján Ontkoc

Ján Ontkoc

Bloger 
  • Počet článkov:  85
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  On my mindVzťahySnaha o poeziuPostrehyTúlavé topánkyNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu